تمهیدات اورژانس و بیمارستان های تهران در روز تحلیف

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا کنون هیچ یک از مقامات خارجی که برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری به تهران آماده اند مشکل درمانی نداشته اند اما برای احتیاط اورژانس تهران و تعدادی از بیمارستان های پایتخت به حالت آماده باش درآمده اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، محمد آقاجانی در این باره افزود: با هماهنگی اورژانس تهران و بیمارستان های منتخب به دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی آمادگی کامل برای پوشش نیازهای بهداشتی و درمانی مراسم تحلیف انجام شده است.
وی گفت: در اورژانس پیش بیمارستانی تهران یک دستگاه بالگرد، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس، 50 دستگاه آمبولانس و چهار خودروی فرماندهی اورژانس آماده باش هستند و در مکان های مناسب جایابی و مستقر شده اند.
معاون وزیر بهداشت افزود: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات درمانی به مهمانان مراسم تحلیف در بیمارستان ها نیز فراهم شده است. خوشبختانه تاکنون هیچ یک از مهمانان داخلی و خارجی این مراسم مشکل و بیماری خاصی نداشته اند و مراجعه خاصی صورت نگرفته است.
مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ساعت 17 روز شنبه در مجلس شورای اسلامی واقع در میدان بهارستان انجام می شود.
در مراسم تحلیف دومین دوره ریاست جمهوری حسن روحانی صد هیات خارجی از 92 کشور، شامل 18رئیس مجلس و هفت رئیس جمهوری و 9 معاون رئیس جمهوری و نخست وزیر، هفت معاون رئیس مجلس، 11 وزیر امورخارجه و 35 فرستاده ویژه کشورها شرکت می کنند.
همچنین 12 معاون وزیر امور خارجه، 6 رئیس گروه دوستی - پارلمانی و دو رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ها و همچنین «موکیشا کیتو» دبیرکل دبیرخانه کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد در این مراسم حضور دارند.

701

کد خبر: 823284

وب گردی

وب گردی