آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف خبرنگاران

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه، رسالت خطیر آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی را عهده دار هستند.

به گزارش ایسکانیوز؛ به مناسبت روز خبرنگار فرمانده انتظامی انتظامی استان مرکزی در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

سردار عزیزی در بخشی از این پیام آورده است؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه، رسالت خطیر آگاه‌سازی و تنویر افکارعمومی را عهده دار هستند، آنان وجدان بیدار جامعه، تصویرگر وقایع و پرچم داران تعهد و وظیفه اند که با آگاهی بخشی عمومی در تسریع و تسهیل حرکت قافله انسانی به سوی قله های پیشرفت و دانایی نقش موثر و غیر قابل انکاری دارند.
وی افزوده: ۱۷مرداد روز خبرنگار و بزرگداشت اصحاب رسانه برگزار زرینی در تقویم ملی و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم آگاهی ست و شایسته است اصل امانتداری در کنار توجه به اولویت‌های جامعه با رویکرد حفظ وفاق و انسجام جامعه و آرامش عمومی اصلی‌ترین خط مشی اصحاب رسانه در جهت تعالی ایران اسلامی باشد.
فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن ادای احترام به شهدای این عرصه و با تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه خبررسانی که متعهدانه اخلاق مدارانه و روشنگرانه در این مسیر گام بردارند، امید دارد در سال اقتصاد مقاومتی، تولید_ اشتغال چون گذشته با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مسیر توسعه فرهنگ قانون مداری و افزایش احساس نظم و امنیت اجتماعی گام برداریم.

کد خبر: 824463

وب گردی

وب گردی