صلابت ایران ثمره از جان گذشتگی شهدا است

رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح صلابت ایران اسلامی را ثمره از جان گذشتگی شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مرتبه قابل قبولی رساندند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکا نیوز سردار ابوالقاسم فروتن، رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح که به منظور حضور در یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به کرمان سفر کرده است، درباره نقش و جایگاه شهدا بویژه شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حفظ و ارتقای امنیت پایدارکشور، عنوان کرد: شهدای والامقام ما در راه اعتلای اسلام وانقلاب اسلامی و دفاع از کشور، ایثارگرانه از جان خود گذشتند و به شهادت رسیدند.

وی نقش شهدا را در دوران دفاع مقدس برجسته و بی بدیل توصیف و تصریح کرد: شهدا مایه افتخار، سربلندی و سرافرازی ملت ایران هستند وبرگزاری یادواره ها و گرامیداشت یاد و خاطره این غیورمردان، پاسداشت بخشی از رشادتهای آنان است.

فروتن اقتدار، عزت، استقلال و صلابت ایران اسلامی را ثمره از جان گذشتگی شهدا عنوان و تصریح کرد: شهدا با عمل به تکلیف الهی خود، باور و اعتقاد معنوی و ایثاری که داشتند، امنیت کشور و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مرتبه قابل قبولی رساندند.

معاون هماهنگ کننده سابق نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: امروز مسیر شهدای والامقام ما تداوم داشته و شهدای زنده ای همچون سردار سلیمانی، پاکپور و مارانی داریم که تمام عزم و همت خود را در برقراری امنیت و سرافرازی و سربلندی ملت ایران گذاشته اند.

303

منبع: مهر

کد خبر: 824976

وب گردی

وب گردی