ادای احترام رئیس کمیته امداد به مقام شامخ شهدای شاهرود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در گلزار شهدای شاهرود، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش ایسکانیوز پرویز فتاح صبح جمعه با حضور در گلزار شهدای شاهرود ضمن قرائت فاتحه و اهدا گل، به مقام شامخ یک هزار و ۴۰۰ شهید این شهرستان ادای احترام کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه این مراسم معنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ادای احترام به شهدا و خانواده‌های آنان را مهمترین تکلیف آحاد مردم و خصوصا مسئولان دانست و تصریح کرد: امنیت امروز ملت ایران حاصل رشادت و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران این مرز و بوم است و در این راستا قدردانی و حفظ منزلت آنان وظیفه تک تک ما است.

فتاح با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا با تقدیم عزیزانشان برای حفظ انقلاب و نظام، اندوخته‌ای با ارزش را نزد پروردگار سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تصریح کرد: مهمترین وظیف ما زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه شهدای استان سمنان و شهرستان شاهرود سهم قابل توجهی در به ثمر نشستن اهداف انقلاب اسلامی و پیروزی های هشت سال دفاع مقدس دارند، گفت: والاترین مقام و درجه ای که خداوند به بندگان خود اعطا می کند، شهادت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که برای سفری دو روزه به شرق استان سمنان سفر کرده است، عصر پنج شنبه دیداری با مسئولان شهرستان میامی داشت و سپس در ادامه این سفر به شاهرود آمده است.

شرکت در نشست با مددجویان کمیته امداد و مسئولان شاهرود از دیگر برنامه‌های این سفر فتاح به شرق استان سمنان است که در راستای بررسی وضعیت و مشکلات مددجویان این نهاد انجام می‌شود.

کد خبر: 825166

وب گردی

وب گردی