مژده مورینیو درباره زلاتان به هواداران یونایتد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از اولین دیدار لیگ برابر وستهام شرکت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به کسب رتبه نازل ششم فصل قبل و تقویت در تابستان امسال، هواداران یونایتد امسال انتظار رتبه های بالای جدول را از مورینیو دارند.

شرایط بازیکنان: "به غیر از بازیکنانی که از فصل قبل مصدوم بوده و تحت جراحی قرار گرفته اند بقیه بازیکنان برای بازی کردن مشکلی ندارند. مارکوس روخو، لوک شاو و اشلی یانگ از فصل قبل مصدوم بوده و قادر به حضور برابر وستهام نیستند.

اما ما یک دلیل اضافی برای خوشحال تر بودن داریم که در بازی های پیش فصل مصدومی به جمع ما اضافه نشد. هر 22 بازیکن به اضافه سنگربانان آماده شروع فصل جدید هستند."

شرایط فصل جاری: "از نظر من هدف اصلی همه مربیان بزرگ و بازیکنان صاحب نام لیگ برتر کسب قهرمانی است. من خیلی خوشحالم که لیگ برتر این هفته آغاز خواهد شد زیرا پیش فصل کاملی را سپری کردیم و ما آماده فصل جدید هستیم.

شما از شرایط لیگ برتر خبر دارید. 7 تیم برای قهرمانی تلاش کرده و 20 تیم هر هفته به دنبال کسب پیروزی هستند. لیگ برتر جاییست که با همه لیگ های جهان فرق می کند. من در 3 لیگ دیگر نیز کار کرده ام اما اینجا با همه جا متفاوت است."

امکان بازگشت زلاتان: "وی سال قبل نشان داد که دستاوردهای آن مقطع برای وی کافی نبوده و از نظر من زلاتان می تواند دستاوردهای بیشتری در بالاترین سطح فوتبال از خود به دست آورد. پس ما در مورد امکان و احتمال استفاده از زلاتان در نیم فصل دوم با وی در ارتباط هستیم."

خریدهای جدید: "ما دفاع وسطی به خدمت گرفته ایم که قادر به بازی کردن در همه پست های دفاعی بوده و این خیلی مهم است. لیندلوف در جناح راست و حتی به عنوان هافبک دفاعی نیز می تواند بازی کند.

یونایتد یک مهاجم و یک هافبک دفاعی نیز خریداری کرده و اگرچه ما به دنبال تقویت دیگر پست ها نیز هستیم، اما اگر این اتفاق رخ نداد نیز من به بازیکنان فعلی اعتماد دارم.

من از تلاش باشگاه و انجام 75 درصد از اهداف قبل از شروع فصل رضایت دارم پس اگر تا پایان بازار تابستانی 25 درصد باقیمانده انجام نشد من دیگر گله ای نداشته و با همین داشته هایم با پیروزی در تمام عرصه های پیش رو تلاش خواهم کرد.

606

کد خبر: 825433

وب گردی

وب گردی