امدادرسانی به 845 حادثه دیده در سیلاب گلستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در پی بارش های رگباری و بروز سیلاب در برخی مناطق استان از عصر پنجشنبه تا صبح شنبه به 845 نفر از حادثه دیدگان و مسافران گرفتار در جاده ها امدادرسانی شد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین احمدی روز شنبه با اشاره به وارد شدن خسارت هایی به شهرستان های علی‌ آباد، آزادشهر، کلاله، مینودشت، رامیان، اطراف گرگان و گنبدکاووس براثر سیلاب، عنوان کرد: در این مدت 42 تیم عملیاتی با 167 نفر نیروی امدادی برای کمک به حادثه دیدگان در نقاط مختلف استان فعالیت داشته و همچنان در آماده باش هستند.


وی با بیان اینکه در این امداد رسانی از 43 دستگاه خودرو استفاده شد، گفت: 170 تخته موکت، 380 تخته پتو، 85 کیلوگرم قند، 1210 قوطی کنسرو، 40 بسته حبوبات، 85 ست ظروف، 85 عدد کلمن، 85 قوطی روغن، 40 کیلوگرم برنج، 20 بسته چای و 40 شعله والور در بین حادثه دیدگان دراستان توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به مفقود بودن 2 نفر از شهروندان تصریح کرد: تلاش ها برای آگاهی از سرنوشت مفقودین همچنان ادامه دارد.
حسین احمدی گفت: در خصوص این حادثه بیان داشت: براثر وقوع سیلاب در دهنه زرین گل علی آباد سه نفراز اعضای یک خانواده در حالی که سوار بر خودرو بودند، در سیلاب گرفتار شده اند که روز گذشته لاشه پراید پیدا و پیکر مادر خانواده نیز کشف شد، اما هنوز از سرنوشت پدر و فرزندش خبری در دست نیست.

900

کد خبر: 825636

وب گردی

وب گردی