برگزاری تورهای بازدید دانش آموزان از دانشگاه تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: تورهای بازدید معلم و دانش آموزان در طول سال از دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان ،مجید سرسنگی در مراسم روز درب های باز دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه بیش از ۵۰ هزار دانشجو دارد و به همین تعداد خانواده به فضای آن متصل است. بنابراین هدف ما در طرح روز درب های باز ارتباط با خانواده دانشجویان و استفاده از ظرفیت آنها برای نیل به مقاصد تعلیم و تربیتی دانشگاه است.

وی افزود: دانشگاه باید از دوران پیش‌دانشگاهی با دانش آموزان ارتباط برقرار کند و آنها را برای حضور در فضای دانشگاه تشویق و ترغیب کند و نیز استعدادها و نخبه‌های دانش آموزی را شناسایی و بر روی آنها سرمایه‌گذاری کند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران بیان کرد: آشنایی با فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه تهران، معرفی قطب‌های علمی این دانشگاه برای جذب دانش‌آموزان برتر، معرفی چهره‌های ماندگار، دانشمندان جوان و دانشجویان موفق دانشگاه تهران، آشنایی با اهداف، ارزش‌ها و سبک زندگی در دانشگاه از اهداف این طرح است.

سرسنگی تاکید کرد: برگزاری روز درب های باز در دانشگاه ها موجب می شود تا دانش آموزان بتوانند رشته دانشگاهی خود را با اطلاعات صحیح انتخاب کنند.

وی خاطر نشان کرد: طرح درب های باز دانشگاه تهران برای اولین بار اجرا شد و برنامه داریم این نوع طرح ها را در طول سال برگزار کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: برنامه داریم همچنین تورهای بازدید معلم و دانش آموزان را در این دانشگاه اجرا کنیم.

705

کد خبر: 826333

وب گردی

وب گردی