یورش  قاضی پور به جایگاه هیات رییسه مجلس

در جریان بررسی صلاحیت های وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم نماینده مردم ارومیه در پی ایراد تذکر خود در صحن و بی جواب ماندن آن به جایگاه هیات رییسه مجلس یورش برد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز،عصر امروز (چهارشنبه) در جریان روند بررسی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در تذکر خود به سکوت هیات رییسه موضوع عدم التزام به ولایت فقیه که روز گذشته از سوی قاضی پور نسبت به آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات نسبت داده شد اعتراض کرد .

از سویی دیگر نادر قاضی پور در جریان این تذکر با فریاد های بلند خطاب به علی لاریجانی به اصل 79 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و فرصتی برای دفاع از گفته های خود را داشت که رییس مجلس در پاسخ به نماینده مردم ارومیه گفت: مگر اسمی از شما برده شد که چنین درخواستی را به هیات رییسه مطرح می کنید؟

در پی این موضوع پس از اینکه چندین نماینده قاضی پور را به آرامش دعوت کردند وی در یک عمل نا بهنگام برای احقاق خواسته خود و تذکر به رییس مجلس شورای اسلامی به سوی جایگاه هیات رییسه مجلس یورش برد که با ممانعت برخی از نمایندگان مجلس روبرو شد و از این اقدام جلوگیری کردند.

در ادامه این موضوع در جریان سخنرانی فرج ا.. رجبی نماینده مردم شیراز که در خصوص موافقت وی از علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی پشت تریبون قرار داشت در واکنش به این اقدام گقت: حالا می گویند سلفی گرفتن بد است؟... این رفتار هم در مجلس هم بد است.

301

کد خبر: 827161

وب گردی

وب گردی