پیکه: نمی توانید همیشه برنده باشید/ما کنار هم قوی‌تر هستیم

مدافع بلوگرانا معتقد است این تیم در بهترین وضعت خود قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بارسلونا امشب (پنج شنبه) با باخت 2-0 مقابل رئال مادرید، قهرمانی سوپرکاپ را به این تیم واگذار کرد. جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که در دقیقه 50 بازی تعویض شد، معتقد است این تیم در وضعیت خوبی قرار ندارد و باید باخت را قبول کند. پیکه همچنین می‌گوید طی 9 سالی که او عضو بارسلونا بوده است، این اولین باری است که رئال مادرید تیم بهتری نسبت به آن‌ها است.

جرارد پیکه درباره بازی مقابل رئال مادرید گفت: فکر می‌کردیم آن‌ها مانند بازی رفت با 2 مهاجم بازی کنند؛ اما این اتفاق رخ نداد و با 3 مهاجم بازی کردند. فشار زیادی را به ما وارد کردند و در آغاز بازی توانستند بر ما مسلط شوند و گلزنی کنند. همین موضوع روی ما تأثیر گذاشت.

پیکه درباره وضعیت بدی که بارسلونا هم اکنون در آن قرار دارد نیز گفت: در حال حاضر، نه از لحاظ تیمی و نه باشگاهی در بهترین فرم قرار نداریم. باید هرچه سریع‌تر به آن نزدیک شویم و رو به جلو حرکت کنیم. باید با شکست روبرو شویم و بپذیریم رئال مادرید بهتر است. شما نمی توانید همیشه برنده باشید و تغییراتی وجود دارند که باید با آن ها مقابله کنید و اگر این کار را نکنید، رنج می کشید. می دانیم چه اشتباهی انجام دادیم و درستش می کنیم.

وی درمورد صحبت‌های پپ سگوارا، مدیر ورزشی بارسلونا نیز گفت: همان‌طور که می دانید، راه‌های متفاوتی وجود دارد؛ اما صحبت‌های او نباید یکی از این راه‌ها می‌شد. همه ما باید یکی باشیم و این بهترین راه است. ما کنار هم قوی‌تر هستیم. مشکلی از بابت صحبت‌های او وجود ندارد. مقامات گاهی دچار سوء تفاهم می‌شوند.

پیکه در مورد برتری فعلی رئال مادرید نسبت به بارسلونا هم گفت: راه طولانی و فضای زیادی برای پیشرفت کردن وجود دارد. اما طی 9 سالی که در بارسلونا بوده‌ام، این اولین باری است که احساس می‌کنم از رئال مادرید پایین تر هستیم. درست است که آن‌ها فاتح لیگ قهرمانان شدند؛ اما مدت زمان زیادی نیست که ما هم به قهرمانی در آن جام رسیدیم.

جرارد پیکه درباره فیلیپه کوتینو و عثمان دمبله نیز گفت: آن ها سطح بالاتر و رقابت بیشتری به تیم اضافه می کنند.

601

کد خبر: 827262

وب گردی

وب گردی