عملکرد حجت‌الاسلام رئیسی نمونه‌ای از اثربخشی تفکر جهادی است

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جوانی همچون شهید محسن حججی که برای کشور حاضر است اینگونه فداکاری کند، در بوته اردوهای جهادی به این کمال دست یافته است.

به گزارش ایسکانیوز ، سید مصطفی میرسلیم در حاشیه دیدار مسئولین حزب مؤتلفه اسلامی با تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملکرد حجت الاسلام رئیسی نمونه ای از اثربخشی تفکر جهادی در اداره کشور است.

وی افزود: تأکید رهبری بر ضرورت اداره کشور با مدیریت جهادی باید در آستانه تشکیل دولت دوازدهم مورد توجه همه وزرا قرار بگیرد تا بتوانیم به سرعت بر کاستی‌ها غلبه کرده و عقب ماندگی‌ها را در مسیر سند چشم انداز 1404 در حد مقدور جبران کنیم.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: با حرکت عادی و سست نمی شود کارهای بزرگ انجام داد؛ امروز کشور نیازمند یک همت جدی و عزم راسخ است.

میرسلیم افزود: در این مسیر هنر بزرگ دولت به مشارکت گرفتن نیروهای مخلص مردمی برای غلبه چالش های خصمانه استکبار است.

وی به وجود فرصت‌های بزرگی همچون رویش‌های نسل انقلابی جوان و مؤمن اشاره کرد و گفت: جوانی همچون شهید محسن حججی که برای کشور حاضر است اینگونه فداکاری کند، در بوته اردوهای جهادی به این کمال دست یافته است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: این از جمله زمینه‌هایی است که دولت باید با همکاری با احزاب و نهادهای انقلابی، به نقش ستادی خود دقیق‌تر عمل کند و عرصه میدان را به مردم واگذارد.

کد خبر: 827319

وب گردی

وب گردی