کرانچار: کنترل بازی را در دست داشتیم/در نیمه اول حریف را دست کم گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم بازی را خوب آغاز کردیم. خوب وارد مسابقه شدیم و کنترل بازی را در دست داشتیم.

به گزارش ایسکانیوز ، کرانچار سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از تساوی مقابل سپیدرود رشت گفت: به نظرم بازی را خوب آغاز کردیم خوب وارد مسابقه شدیم و کنترل بازی را در دست داشتیم. با پاسکاری توپ را به محوطه حریف رساندیم اما زمانی که از موقعیت گل ها نتوانیم استفاده کنیم امتیاز را از دست می‌دهیم.

وی افزود: سپاهان در نیمه اول حریف را دست کم گرفت اما در نیمه دوم بهتر شد. می‌دانستیم حریف دفاعی بازی می‌کند و همین اتفاق هم افتاد. در نیمه اول سپیدرود ما را دست کم نگرفت و به دنبال راه حلی برای گلزنی بود اما در نیمه دوم حملات ما بیشتر شد.

کرانچار خاطرنشان کرد: ضربات مختلفی به سمت دروازه حریف داشتیم و هماهنگی بازیکنان باعث شد چند موقعیت ایجاد کنیم اما اینکه به گل نرسیم اصلا خوب نیست. نمی‌دانم چند درصد مالکیت توپ دست ما بود اما تلاش ما این است در زمانی که برای اردوی تیم ملی وقفه ایجاد شده روی تاکتیک‌ها کار کنیم. با مهارت بازیکنانی مانند ساسان انصاری و مهرداد محمدی و تمرکز روی این موضوع بتوانیم به گل برسیم.

سرمربی سپاهان در ادامه نشست با اشاره به اینکه 3 امتیاز خانگی این تیم از دست رفت، یادآور شد: ما 3 امتیاز را از دست دادیم اما وقتی نام بحران پیش می آید موضوع فرق می‌کند. این موضوع زمانی است که به بازی تسلط نداشته باشیم اما در دیدار با سایپا و پارس جنوبی و همین طور امروز دیدیم به بازی مسلط بودیم و موقعیت ایجاد کردیم اما به گل نرسیدیم. به دلیل عدم آمادگی نمی‌توانیم از تمام بازیکنان استفاده کنیم و امیدوارم با آماده شدن بازیکنان بتوانیم از همه آنها استفاده کنیم.

602

کد خبر: 829267

وب گردی

وب گردی