برنامه کاری و روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس در فصل پاییز اعلام شد

هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای برنامه کاری و روزهای برگزاری جلسات علنی پارلمان در فصل پاییز را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) طی اطلاعیه‌ای برنامه کاری پارلمان در فصل پاییز را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه (8 شهریور) در فصل تابستان به پایان خواهد رسید و بعد از آن مجلس سه هفته برای تعطیلات تابستانی و حضور در حوزه‌های انتخابیه جلسه نخواهد داشت.

نشست علنی بعدی خانه ملت یکشنبه دوم مهرماه خواهد بود که بر این اساس مجلس از 2 تا 19 مهرماه به مدت سه هفته پشت سر هم نشست علنی خواهد داشت، البته جلسات علنی مجلس در هفته دوم مهرماه به دلیل تقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی، تنها در دو روز 11 و 12 مهرماه برگزار خواهد شد.

جلسات مجلس از 23 تا 26 مهرماه جهت حضور نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابیه تشکیل نخواهد شد و پس از آن مجلس از 30 مهر تا 10 آبان به مدت دو هفته نشست علنی خواهد داشت.

مجلس مجدداً از 14 تا 17 آبان یعنی هفته منتهی به اربعین حسینی برای حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تعطیل خواهد بود و نشست علنی نخواهد داشت.

مجلس شورای اسلامی از 21 آبان تا 14 آذر به مدت 4 هفته پشت سر هم جلسات علنی را برگزار می‌کند و سپس یک هفته از 19 تا 22 آذرماه برای حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه مجلس تعطیل خواهد بود.

مجلس در آخرین هفته فصل پاییز از 26 آذرماه نیز نشست علنی برگزار می‌کند که این جلسات به مدت 3 هفته پشت سر هم تا 13 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

301

کد خبر: 831628

وب گردی

وب گردی