پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» آغاز شد

پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» با آثاری از هنرمندان ۳۰ کشور جهان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح»؛ خانه هنرمندان ایران از 21 تا 30 شهریورماه میزبان پنجمین جشنواره «هنر برای صلح» خواهد شد. در این رویداد هنری که از سوی بخش خصوصی هنر و با حمایت هنرمندان، گالری‌داران و مجموعه‌داران برپا می‌شود؛ 240 هنرمند در رشته‌های نقاشی ،عکاسی، مجسمه، گرافیک، ویدیو آرت، پرفورمنس، تئاتر، سینما و موسیقی به ارائه آثار خود خواهند پرداخت.

جشنواره «هنر برای صلح» در پنجمین گام خود برای اولین بار به شکل بین‌المللی برپا می‌شود و در بخش‌های مختلف خود میزبان هنرمندانی از 30 کشور جهان است. در اولین روز این رویداد بخش نمایشگاهی پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» در تمامی گالری‌های خانه هنرمندان افتتاح خواهد شد.

آثار فاخر هنری از هنرمندان بنام ایرانی و هنرمندانی از کشور های فرانسه، ایتالیا، یونان، مکزیک، آمریکا، روسیه، دومنیکن، چین، اکوادور، ترکیه، لهستان، اندونزی،‌ افغانستان، هند و عراق است.

در بخش نمایشگاهی پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» تمامی آثار برای فروش ارائه شده‌اند و عواید حاصل از آن صرف ساخت مدرسه و اقدامات بشردوستانه خواهد شد.

پنجمین جشنواره «هنر برای صلح» در کنار بخش نمایشگاهی تا30 شهریورماه همه روز با برنامه‌های متنوعی در عرصه تئاتر، موسیقی و سینما میزبان علاقمندان به هنر و صلح خواهد بود.

503

کد خبر: 835904

وب گردی

وب گردی