معرفی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور وزیر کشور

«علی محمد احمدی» روز شنبه طی آیینی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات سید موسی خادمی استاندار سابق این استان تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید موسی خادمی استاندار سابق این استان نیز به عنوان استاندار لرستان تعیین شده است.
استاندار سابق کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: در آغاز فعالیت تیم مدیریتی اجرایی استان از همان سال 92 چند فرآیند و مسیر برای توسعه استان در نظر گرفته شد.
خادمی اظهار داشت: جذب ردیف های متفرقه بودجه ای با چانه زنی و رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و جذب کمک ها و سرمایه از سازمان های عمومی غیردولتی و همچنین بخش خصوصی از جمله این راهبردها و مسیرهای تعیین شده برای توسعه و شکوفایی این استان بود.
وی تصریح کرد: کاهش حاشیه های کاذب و فعالیت های شبه سیاسی به منظور حفظ انسجام در استان و تقویت حس همدلی و هم افزایی میان همه گروه های نقش آفرین در توسعه استان از دیگر اولویت ها وبرنامه های عملیاتی برای توسعه کهگیلویه وبویراحمد در طول چهار سال گذشته بود.
وی ابراز داشت: ایجاد حس همدلی و هم افزایی میان گروه ها، احزاب ، مسئولان ودستگاه های مختلف در استان سبب شد که چند برنامه مهم ملی از جمله کنگره سرداران و شهدای استان ، سفر هیات دولت و همچنین انتخابات ریاست جمهوری به نحو مطلوب در این استان اجرایی شود.
استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: از همه ظرفیت ها ، توانمندی ها و در عین حال از چالش ها و مشکلات اساسی این استان به خوبی آشنا هستم.
علی محمد احمدی افزود: حوزه های کشاورزی، گردشگری، انرژی، صنعت و منابع طبیعی از جمله ظرفیت های این استان است که باید با تمرکز بر روی آنها مسیر توسعه همه جانبه استان را هموار کرد.
وی با تشکر از استاندار سابق و تلاش های صورت گرفته دولت یازدهم برای توسعه و شکوفایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان گام های ارزشمندی را در مسیر توسعه برداشته اما برای رسیدن به وضع مطلوب همچنان فاصله زیادی وجود دارد.

901

کد خبر: 837464

وب گردی

وب گردی