رییس دانشگاه علم و صنعت: در خصوص تصدی وزارت علوم با من تماس نگرفته اند

رییس دانشگاه علم و صنعت گفت: در خصوص تصدی وزارت علوم از دفتر رییس جمهوری با من تماسی گرفته نشده و برنامه ای هم ارائه نداده ام.

دکتر محمد علی برخورداری رییس دانشگاه عم و صنعت در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری «ایسکانیوز» گفت: تاکنون از دفتر ریاست جمهوری با من در خصوص پذیرش مسئولیت وزارت علوم تماسی گرفته نشده.

برخورداری در مورد گمانه زنی رسانه ها گفت: در این زمینه اطلاع چندانی ندارم و از رسانه ها می شنوم.

وی افزود: به هر حال طبیعی است در چنین شرایطی نام تعداد زیادی از افراد که پتانسیل تصدی وزارت علوم را دارند مطرح و بررسی شوند و در نهایت یک نفر را انتخاب کنند.

رییس دانشگاه علم و صنعت در مورد مطرح شدن نام وی به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت علوم گفت: ممکن است بررسی هایی صورت گرفته باشد؛ اما از دفتر رییس جمهوری با من تماسی گرفته نشده و برنامه ای هم ارائه نداده ام.

سید ضیاء هاشمی روز گذشته در حاشیه نشست روسای استانی دانشگاه پیام نور گفت: تعیین وزیر علوم از اختیارات رئیس جمهور است و با توجه به صحبت‌های رئیس‌جمهور اوایل مهرماه گزینه وزارت علوم معرفی خواهد شد.

در روزهای گذشته رسانه ها از حسین سلیمی، دهقانی فیروز آبادی، محمد علی برخورداری و الهام امین زاده به عنوان گزینه های محتمل تصدی وزارت علوم نام برده بودند.

کد خبر: 837607

وب گردی

وب گردی