فراخوان پژوهشی سازمان سینمایی  اعلام شد

از سوی معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، فراخوان پژوهشی سال 1396 سازمان سینمایی  اعلام و پایان مهرماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار مشخص شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی در نظر دارد اولویت های پژوهشی خود را با در سال 1396 به انجام رساند.

بر همین مبنا، از تمامی صاحب نظران، اندیشمندان، استادان و پژوهشگران سینمایی و غیر سینمایی دعوت به عمل می‌آید، پیشنهادهای پژوهشی خود را با محوریت عناوین سی‌و شش‌گانه تعیین شده و یا زیر مجموعه آنها (مسایل مرتبط با عناوین) در قالب پژوهش‌های بنیادی، توسعه‌ای یا کاربردی تا پایان مهر 1396 به این معاونت ارسال نمایند.

براساس این خبر، متقاضیان شرکت در جایزه پژوهش سال سینمایی، میتوانند با مراجعه به سایت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی به نشانی apf.fahang.gov.it/fa/deputy/appliedresearch/declarationofresearch ضمن آگاهی از شرایط و ضوابط حضور در این رویداد پژوهشی اطلاعات لازم را کسب کنند.

متقاضیان پس از تکمیل کامل فرم پیشنهادی طرح، فرم مربوطه را همراه با نامه رسمی به معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی از طریق آدرس الکترونیکی res@farhang.gov.ir یا بصورت حضوری به آدرس: خیابان فاطمی غربی- بین خیابان کارگر و سیندخت- پلاک 224 - معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی ارائه کنند.

آخرین مهلت دریافت طرح واره‌ها پایان مهر 96 خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم پیشنهاد طرح به سایت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی به آدرس (http://apf.farhang.gov.ir) مراجعه یا با شماره تلفن 66563200 تماس حاصل فرمایید.

501

کد خبر: 838112

وب گردی

وب گردی