"من انقلابی ام" شعار هفته دفاع مقدس در استان فارس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس شعار محور هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس را "من انقلابی‌ام" عنوان وگفت: در اولین روز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح و برنامه پیاده‌روی خانوادگی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی سه‌شنبه 28 شهریور در یک کنفرانس خبری گفت: هدف از پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

گرامی، تبیین نقش رهبری، تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد باز دارندگی در مقابله باتهدیدات، تبیین نقش بصیرت، مقاومت و وحدت، نهادینه سازی روحیه ولایتمداری و تبیین اقتصاد مقاومتی از اهداف برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مساجد، تشکل‌های مردمی و هیئات مذهبی در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، خواستار هماهنگی و همکاری شایسته تمام اداره‌ها و سازمان‌های فرهنگی و دیگر نهادها برای تقویت این برنامه‌ها شد.

گرامی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، لزوم پرداختن به برنامه‌هایی با بهره‌گیری از مراسم‌های ویژه دهه اول محرم و ایجاد فضای تبلیغاتی خاص را یادآور شد.

وی شعار محور هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس را "من انقلابی‌ام" عنوان و اضافه کرد: در اولین روز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح و برنامه پیاده‌روی خانوادگی پیش‌بینی شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: بررسی نقش شهیدان فرمانده مانند شهدای والامقام فکوری، فلاحی، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا به‌عنوان شهیدان برگزیده فرمانده دفاع مقدس در این ایام به‌صورت کشوری مدنظر است .

به گفته گرامی برگزاری مراسم گردهمایی اصحاب رسانه و تجلیل از کسانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کردند، از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در فارس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه در استان فارس به‌صورت میانگین 300 هزار نفر ایثارگر داریم، خاطرنشان کرد: جزو 4 استان برتر کشور ازنظر تعداد ایثارگران و... هستیم اما جالب است که درخور و شأن ایثارگران فارس کار نکردیم .

گرامی از برپایی برنامه‌هایی نظیر شب شعر و خاطره، یادواره شهدای محلات، سرکشی به خانواده‌های شهدا، برپایی نمایشگاه‌های ویژه در اداره‌ها ارگان‌ها و همچنین نمایشگاه بزرگ حاشیه باغ جنت و رونمایی از کتاب‌ .... به‌عنوان برنامه‌های شاخص این هفته یاد کرد.

901

کد خبر: 838604

وب گردی

وب گردی