۴ کتاب طرح کتاب خوان مهرماه ۱۳۹۶ معرفی شد

 4 کتاب «برج قحطی» ، «تشنه لبان» ، «قصه های خواندنی مثنوی مولوی»، «داستان های یک قل دو قل» در قالب طرح کتاب‌خوان مهر ماه ۱۳۹۶ معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، چهار کتاب «برج قحطی» نوشته هادی حکیمیان، «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان، «قصه های خواندنی مثنوی مولوی» بازنویسی جعفر ابراهیمی، «داستان های یک قل دو قل» نوشته طاهره ایبد در قالب طرح کتاب‌خوان مهر ماه ۱۳۹۶ برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی معرفی شد.

چهار کتاب «برج قحطی» نوشته هادی حکیمیان، «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان، «قصه های خواندنی مثنوی مولوی» بازنویسی جعفر ابراهیمی، «داستان های یک قل دو قل» نوشته طاهره ایبد برای طرح کتاب‌خوان ویژه مهرماه ۱۳۹۶ از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی شدند.

طرح ملی «کتاب‌خوان» با هدف ترویج مطالعه و کتابخوانی، به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده و معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طراحی و به اجرا گذاشته شده است.

در سلسله نشست های این طرح، کتابداران کتابخانه‌های عمومی، نویسندگان، فرهیختگان، فعالان رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند ضمن ثبت‌نام در طرح کتاب‌خوان، به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود بپردازند و از این طریق کتاب‌های دلخواه خود را با دیگر اهالی کتاب و کتابخوانی به اشتراک بگذارند.

در هریک از نشست‌های طرح کتاب‌خوان، هر فرد در مدت زمان تقریبی 7 دقیقه خلاصه‌ای از کتاب موردنظر خود را به دیگر کتاب‌دوستان معرفی می‌کند.

نخستین نشست از سلسله نشست‌های طرح کتاب‌خوان 27 خردادماه 94 با حضور «علیرضا مختارپور» دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تهران برگزار شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این طرح در استان یزد و معرفی کتاب‌های مورد علاقه خود می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به آدرس www.yazdpl.ir بخش ثبت‌نام کتابخوان مراجعه کنند.

502

کد خبر: 840143

وب گردی

وب گردی