روغنی ورزشکاری با اخلاق و مربی دلسوز بود/ تغییر نام سالن اسکواش اراک به نام علی روغنی

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سالن بین المللی اسکواش استان اراک را در مسابقات جام بین المللی امیر کبیر که آذر ماه امسال در استان اراک برگزار می شود،به اسم علی روغنی تغییر نام می دهیم تا نام و یاد و خاطره این ورزشکار عزیز و با اخلاق در ذهن ها حفظ شود.

عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: ضایعه درگذشت قهرمان ارزشمند، ورزشکار با اخلاق و مربی دلسوز و مهربان را به خانواده بزرگ ورزش و اسکواش کشور تسلیت عرض می کنم و اداره کل وزارت ورزش و جوانان اراک نیز این اتفاق ناگوار تسلیت عرض می کند.

وی در ادامه بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی سالن بین المللی بزرگ اسکواش اراک را در مسابقات جام بین المللی امیر کبیر که آذر ماه امسال در استان مرکزی برگزار می شود را به اسم علی روغنی تغییر نام خواهد داد تا نام و یاد و خاطره این ورزشکار عزیز و با اخلاق در ذهن ها حفظ شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، گفت: روغنی فردی خیر خواه و با اخلاق بود که با داشتن کارت اهدای عضو، اعضای بدن خود را به نیازمندان اهدا کرد و این نشان دهنده این نکته است که ورزشکاران ایران روحیه پهلوانی و فداکاری همراه با ایثار و گذشت دارند.

گفتنی است، علی روغنی قهرمان سابق اسکواش که به دلیل تصادف به کما رفته بود روز یکشنبه در گذشت و امروز پیکر او به خاک سپرده شد.

602

کد خبر: 840953

وب گردی

وب گردی