راهبرد دانشگاه توسعه علمی متوازن و تضمین کیفیت علمی است

رئیس دانشگاه ایلام در آئین آغاز سال تحصیلی جدید این دانشگاه که با حضور دکترسیدضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزارشد، تاکید کرد: راهبرد ما توسعه علمی متوازن و همه جانبه و ایجاد یک دانشگاه تمام عیار است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکترمحمد علی اکبری گزارشی از سیاست ها و راهبردهای دانشگاه ایلام ارائه و تاکید کرد: جهت گیری دانشگاه، ارتقاء و تضمین کیفیت آموزش و پژوهش است و از این رو، افزایش سطح کمی و کیفی رشته ها و دوره های آموزشی را متناسب با نیازهای جامعه و طرح آمایش آموزش عالی کشور دنبال می کنیم.

وی از پذیرش حدود 100 دانشجوی خارجی دراین دانشگاه و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در چارچوب برنامه های مصوب دانشگاه، توانسته ایم رتبه علمی دانشگاه ایلام را ارتقاء دهیم و براساس شاخص های ISC این دانشگاه را به جایگاه سی و ششم در جمع دانشگاه های کشور برسانیم.

دکتر علی اکبری، راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال، تأسیس 6 شرکت دانش‌بنیان، راه‌اندازی مجموعه آزمایشگاه‌های مهندسی نفت با همکاری وزارت نفت را از جمله اقدامات انجام شده در چهارسال اخیر در دانشگاه ایلام عنوان کرد.

رئیس دانشگاه ایلام، «فراهم کردن امکان فعالیت برای تمامی تشکل‌های دانشجویی فارغ از گرایش سیاسی آنها»، «برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی»، و «راه‌اندازی تعداد 34 نشریه دانشجویی و 43 انجمن علمی» را از جمله دستاوردهای دانشگاه در حوزه برنامه‌های فرهنگی بیان کرد.

دکتر علی اکبری همچنین «بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی»، «احداث پردیس خوابگاهی خواهران» و «راه‌اندازی مرکز بهداشت دانشگاه در آینده‌ای نزدیک» را مهم‌ترین خدمات انجام شده در حوزه دانشجویی ذکر کرد.

کد خبر: 841028

وب گردی

وب گردی