گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در واحد شاهین دژ

 همایش سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید باحضور امام جمعه، معاون فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و سایر مسئولان شهرستانی، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین دژ در محل سالن اجتماعات شهید عربعلی یزدانی این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد شاهین دژ، پیش از شروع همایش حضار از نمایشگاه عکس دفاع مقدس بازدید و آئین نامگذاری سالن جلسات واحد به نام پاسدار مدافع حرم شهید محسن حججی اجرا شد.

در ادامه، علی رضا قره گوزی رئیس واحد شاهین دژ ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود با اشاره به اینکه سعادت و بهروزی یک ملت در سایه خرد و علم اندوزی است، تقارن سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس و ماه محرم را حاوی پیام ایثار و مقاومت برشمرد .

وی با تاکید بر لزوم همراهی تخصص و تعهد در کنار هم از دانشجویان خواست تا در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و از حکایت افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان برترین دانش آموختگان مکتب عاشورا درس رشادت و آزادگی فراگیرند.

رئیس واحد شاهین دژ ابراز امیدواری نمود که دانشجویان در سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال' با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری و با ارتقاء علم و دانش خود در راستای اهداف عالیه دانشگاه و اعتلای روز افزون نام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش سربلند و پیروز گردند.

در ادامه مراسم حجه الاسلام و المسلمین فصیح نیا امام جمعه شهرستان، یزدانی معاون فرمانداری شهرستان و سرهنگ نجمی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در خصوص مناسبت های جلسه به ایراد سخن پرداختند.

در این مراسم همچنین از کتاب زندگینامه سردار شهید عربعلی یزدانی که توسط امور فرهنگی این دانشگاه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران تدوین شده بود، رونمائی و با اهداء لوح تقدیر از برگزیدگان علمی، فرهنگی و ورزشی واحد شاهین دژ قدردانی شد.

در خاتمه، پس از پذیرایی با آش نذری توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه، میهمانان مراسم باحضور در کنار یادمان شهدای شهرستان در محوطه واحد دانشگاهی با اهدا گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

کد خبر: 841345

وب گردی

وب گردی