پردیس ابوریحان دانشگاه تهران میزبان دو شهید گمنام می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران گفت: شهرستان پاکدشت هفته آینده میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس می شود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام مهدی هدایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ابوریحان پردیس درجمع اصحاب رسانه اظهار داشت: شهرستان پاکدشت خاستگاه شهدای مدافع حرم، در روزهای آینده میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس می شود، شهدایی که بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره میهمان این شهر شدند.

وی افزود: از سال ۱۳۸۷ تاکنون مکاتبات متعددی را مبنی بر پذیرش شهدای گمنام و احداث مقبره شهدا در این دانشگاه صورت گرفته است تا اینکه امروز ستادی با عنوان "ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام پردیس ابوریحان پاکدشت" با ما تشکیل شد.

مسئول نماینگی ولی فقیه در پردیس دانشگاه تهران تصریح کرد: این شهدا در ظهر روز یکشنبه 23مهرماه در محل ورودی شهر پاکدشت مورد استقبال جمعی از خانواده شهدا و مسئولین قرار می‌گیرند و مراسم وداع با این عزیزان همان شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد پردیس ابوریحان برگزار می شود.

مسئول کمیته اجرایی مراسم تشییع شهدای گمنام ابوریحان گفت: این دو شهید 24 و 30 ساله به ترتیب در عملیات بدر در شرق دجله و عملیات خیبر در منطقه مجنون به شهادت رسیده اند.

گفتنی است مراسم تشییع این دو شهید دوشنبه 24 مهر ماه ساعت 9 صبح از چهار راه مرکزی شهر پاکدشت (چهار راه ساعت) به سمت درب شرقی دانشکده کشاورزی پردیس ابوریحان برگزار می شود و سپس این شهدا در جنب مسجد دانشگاه به خاک سپرده می شوند.

کد خبر: 844248

وب گردی

وب گردی