همایش بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی در همایش بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: امسال از ۵۵۰ هزار ظرفیت این دانشگاه تنها ۱۵۰ هزار ظرفیت این دانشگاه تکمیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد حسین امید صبح امروز در مراسم سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در سالن اجلاس سران گفت: همچنان گرایش به سمت دوره هایی که مدرک های راحت تری می دهند، بیشتر است. چراکه امسال از ۵۵۰ هزار ظرفیت این دانشگاه تنها ۱۵۰ هزار ظرفیت این دانشگاه تکمیل شد.

وی افزود: ۲۵ سال از تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی می گذرد و اکنون این دانشگاه دارای ۸۵۰ مرکز و بیش از ۸۰۰ رشته تخصصی مهارتی است.

امید اظهار داشت: مراکز این دانشگاه نیازمند کمک هستند تا دانش آموزان بتوانند برای تحصیل در دوره های مهارتی گرایش پیدا کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی تاکید کرد: در این دانشگاه بالغ بر ۶۰۰ برنامه تک درس و تک پودمان و ۸۰۰ برنامه درسی در حال تدریس است که تمامی این برنامه ها مطابق با نیازهای کشور تدوین شده است.

وی ادامه داد: این دانشگاه دارای برنامه راهبردی است که بر اساس این برنامه فعالیت می کنیم. ماموریت گرایی، ارتقای کیفیت و به روزرسانی منابع درسی از اولویت های این برنامه است.

امید خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۹۶ قرار است ۲۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای کمک به مراکز این دانشگاه اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گفت: امسال همه مراکز این دانشگاه باید صاحب اساسنامه شوند.

منبع: مهر

کد خبر: 844379

وب گردی

وب گردی