سینمایی «بالن» تبدیل به «کروکودیل» شد

نام فیلم سینمایی «بالن»، رسما به نام «کروکودیل» تغییریافت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه ای نویسنده و گارگردان فیلم سینمایی«کروکودیل»، مسعود تکاور درباره تغییرنام فیلمش گفت: به دنبال نامی مناسب برای فیلم بودم تا نگاه ویژه ای که درفیلم دارم و به خصوص با هدف قراردادن آلام و مصائب انسانی، فضایی که ترسیم می شود را بهتر نشان دهم.

تکاور درباره «کروکودیل» تاکید کرد: از یک طرف انتخاب این نام برای فیلم سینمایی ام جاذبه هایی برای مخاطب دارد و از طرفی توجه داشته باشیم که «کروکودیل»، ماده مخدر جدیدی است با اثرات بسیار مخرب، سریع و کشنده که گفته می شود هنوز ناشناخته بوده و قربانیان زیادی گرفته و دارد می گیرد.

نویسنده سینمایی «کروکودیل» درباره فضای داستان فیلمش گفت: حادثه هایی مصیبت بار در پی آرزوهای بلند و خام انسانی که از راه های تند و سریع می خواهند سودکلان بدست بیاورند موضوع فیلم من است.

عوامل فیلم سینمایی حادثه ای «کروکودیل» نویسنده و کارگردان مسعود تکاور، تهیه کننده عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار یوسف نادعلی و مشاور رسانه ای علی موذن جامی هستند.

کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی بازیگرانی هستند که در اینم فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند.

503

کد خبر: 847827

وب گردی

وب گردی