افشانی پنج شنبه از مرزهای شلمچه و چذابه بازدید می کند

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی و اعضای این کمیته پنج شنبه 27 مهر از مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان بازدید می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، افشانی رئیس و اعضای کمیته زیر ساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی روز پنجشنبه از زیرساختهای مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و آخرین وضعیت پروژه های اجرایی بازدید و جلسه این کمیته نیز تشکیل می شود.
بازدید از راههای مواصلاتی، پارکینگ های احداث شده برای اتوبوس های درون شهری و برون شهری و خودروهای شخصی، زیرساختهای پایانه های مرزی و زیرساختهای تاسیسات آب و برق و مخابرات از برنامه های این سفر است.
شایان ذکر است مهندس افشانی و اعضای کمیته زیر ساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی هفته گذشته در روزهای 19 و 20 مهر از زیرساخت‌های اربعین در مسیر ایلام – مهران و زیرساخت های مرز خسروی در قصرشیرین بازدید نمود.
کمیته زیرساخت به عنوان یکی از کمیته های چهارده گانه ستاد مرکزی اربعین حسینی امور مربوط به پروژه های عمرانی در حوزه های راه های مواصلاتی، زیرساخت های آب و برق، زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی و زیرساختهای اسکان زائران را برنامه ریزی و بر اقدامات اجرای نظارت می نماید.
تمامی وظایف این کمیته در قالب یک برنامه و نقشه راه تنظیم و به منظور انجام اقدامات لازم و ایجاد هماهنگی ها به تفکیک مرزهای چهارگانه به استانداری های ذیربط ابلاغ شده است.

901

کد خبر: 848352

وب گردی

وب گردی