درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در مسابقات جهانی IEEEXTREME

دانشجویان عضوIEEE دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مقام اول مسابقات IEEEXTREME را بین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی بدست آوردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد تهران مرکزی، یازدهمین دوره مسابقات برنامه نویسی بین المللی IEEEXTREME با هدف ارتقاء توانایی برنامه نویسی گروهی در بین دانشجویان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق به همت شاخه دانشجویی IEEE و انجمن علمی کامپیوتر واحد تهران مرکزی و همکاری بنیاد ملی IEEE برای اولین بار در دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، دو تیم سه نفره و یک تیم دو نفره و یک تیم یک نفره از دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران مرکزی شرکت داشتند که برای حل ۳۰ سوال برنامه نویسی به مدت ۲۴ ساعت شبانه روز در دانشکده فنی به رقابت پرداختند.

تیم H4X0R از دانشکده فنی واحد تهران مرکزی با کسب امتیاز ۳۶۱ موفق به کسب مقام اول در بین دانشگاه های آزاد اسلامی، مقام دهم ایران و مقام 710 جهان شد.

همچنین تیم BlueScreen با کسب امتیاز ۲۳۲.۴۱ مقام سوم بین دانشگاه های آزاد اسلامی ، مقام 13 ایران و مقام ۹۶۱ جهان را کسب کرد. تعداد کل تیم های شرکت کننده در این مسابقه سه هزار و 350 تیم بود که از ایران ۲۲ تیم شرکت کرده بودند.

مسابقه ی برنامه نویسی IEEE Xtreme یک چالش برنامه نویسی است که در اواسط ماه اکتبر برگزار می شود. طول این ماراتن برنامه نویسی ۲۴ ساعت است. تیم ها حداکثر سه نفره است و هر تیم نیاز به یک ناظر برای ثبت نام نهایی دارد.

سپهر محمدی، کیان توکلی و برنا رهنمای فرنود اعضاء تیم H4X0R، سید محمد امین طاهری، آرین حیدری و محمد دبیری اعضاء تیمBlueScreen، فائزه پهلوان و بهاره نجفی اعضاء تیم IntElligence و سیاوش عابدی اعضای تیم UNKNOWN TEAM‌ با همراهی دکتر محسن جهانشاهی مدیر آموزشی گروه مهندسی کامپیوتر به عنوان ناظر تیم ها در ایندوره از مسابقات حضور بهم رساندند.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در بین واحدهای دانشگاه های آزاد اسلامی به عنوان اولین واحدی است که موفق به برگزاری این مسابقه شده است.

کد خبر: 850442

وب گردی

وب گردی