نخستین دوره لیگ  تکواندو به شیوه جام جهانی

در نخستین دیدار رقابت‎های مقدماتی لیگ به شیوه جام جهانی (گروه چهارم)، تیم هیات شهرداری ورامین و هیات تکواندو سرپل ذهاب رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان شهرداری ورامین موفق شد نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره رقابت‌های لیگ به شیوه جام جهانی (تیمی 5 نفره) در رده‌سنی جوانان و بزرگسالان "یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهدای تکواندوکار مدافع حرم)" با حضور 150 تکواندوکار در قالب 12 تیم و 4 گروه برگزار می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی و یک چهارم نهایی گروه اول و دوم روز گذشته (دوشنبه) انجام شد و دیدارهای گروه سوم و چهارم (7 تیم) امروز (سه شنبه) در فدراسیون تکواندو پیگیری می‌شود.

در مرحله مقدماتی تیم های ملوان نداجا، پاس قوامین و منطقه آزاد ارس در گروه سوم و شهرداری ورامین، هیات تکواندو سرپل ذهاب، باشگاه فرمانیه و تیم لوازم ورزشی کوروش در گروه چهارم با یکدیگر مبارزه می کنند تا 4 تیم راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شوند.

در ادامه نیز تیم های اول و دوم هر گروه با تیم های دوم و اول گروه دیگر مبارزه می‌کنند و دو تیم صعودکننده از این دو گروه به مرحله نیمه‌نهایی معرفی خواهند شد.

درنخستین دور تیم شهرداری ورامین و هیات تکواندو سرپل ذهاب از گروه چهارم با یکدیگر مبارزه کردند و در نهایت این شاگردان خانلرخانی بودند که توانستند با نتیجه 41 بر 18 پیروز این میدان باشند.

محسن قشقائی، آریان محمدی، سیداحمد خسروفر، سهیل محمدیان، حسین صیفوری و مهدی جلالی (بازیکن ذخیره) نفرات حاضر در تیم شهرداری ورامین بودند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی، هاشم زنگنه و حمیدرضا بیات به عنوان مربی است و سیدحسین میر به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند.
تیم هیات تکواندو سرپل ذهاب نیز با ترکیب امیرحسین گندمکار، سهیل مرادی، وحید پارسایی، امیررضا ایلخانی، امیرحسین رضایی و نیما منصوری (بازیکن ذخیره) در این مبارزه به مصاف حریفش رفت.

هدایت تیم را وحید ناصری به عنوان سرمربی، منصور غلامی و پژمان ناصری به عنوان مربی برعهده داشتند و محسن امیری نیز سرپرست تیم است.

گفتنی است، مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات نیز روز پانزدهم آبان‌ماه با حضور 4 تیم راه یافته به این مرحله برگزار می شود تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

602

کد خبر: 850533

وب گردی

وب گردی