دولتمردان به نمایشگاه مطبوعات می‌آیند

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به غیر از رسانه‌ها، میزبان دولتمردان نیز خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات قرار است میزبان تعدادی از وزرای کابینه دولت دوازدهم به ریاست حسن روحانی باشد و نشست‌های خبری برای آنها برگزار کند.

همچنین عباسعلی کدخدایی (سخنگوی شورای نگهبان)، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای (سخنگوی قوه قضاییه) و محمدباقر نوبخت (سخنگوی دولت) در محل برگزاری نمایشگاه امسال نشست‌های خبری برگزار می‌کنند.

سال گذشته نیز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات نشست‌های خبری با حضور چهره‌های سیاسی و برخی دولتمردان برگزار شد که جو رسانه‌ای نمایشگاه را تا اندازه‌ای سیاسی کرده بود.

تقدیر از غرفه‌های برتر نمایشگاه مطبوعات

قرار است در پایان بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه‌های برتر حاضر در نمایشگاه بر اساس شش شاخصه اصلی تقدیر شود و ۳۰۰ میلیون ریال برای شش رسانه برتر در حوزه اطلاع‌رسانی نمایشگاه مطبوعات که از سوی کمیته روابط عمومی انتخاب و تقدیر می‌شوند، در نظر گرفته شده است.

همچنین بر اساس اعلام کمیته برگزاری نمایشگاه بیست‌وسوم در پایان از غرفه‌های برتر نمایشگاه نیز تقدیر خواهد شد. بر این اساس به طراحی و دکوراسیون غرفه (بسته به نوع مالکیت رسانه) ۲۰ امتیاز، خلاقیت در ارائه خدمات مرتبط با زمینه رسانه ۲۰ امتیاز، آرای الکترونیکی نمایندگان غرفه‌ها در هر گروه برای غرفه‌های همان گروه ۲۰ امتیاز، میزان بازدید مخاطبان، استقبال از غرفه‌ها و نظرسنجی‌های ستاد نمایشگاه ۲۰ امتیاز، برنامه‌های جانبی و انجام برنامه‌های‌ اعلام شده قبل از آغاز نمایشگاه ۱۰ امتیاز و حضور مدیر مسئول در غرفه ۱۰ امتیاز تعلق می‌گیرد.

همچنین طبق تصمیم شورای سیاست‌گذاری بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات قرار است در پایان نمایشگاه از ۶۰ غرفه فعال بر اساس امتیاز کسب شده، ۲۰ تا ۸۰ میلیون ریال تقدیر شود.

به گزارش ایسنا، بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه خواهد بود که در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع برگزار می‌شود. در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت.

علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند. همچنین جمعیت جوانان هلال احمر با پایگاه سلامت در نمایشگاه غرفه دارد.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از تاریخ ۵ تا ۱۲ آبان‌ ماه در شبستان مصلای امام (ره) برگزار می‌شود تا بار دیگر بزرگ‌ترین گردهمایی اهالی رسانه را به مدت هشت روز رقم بزند.

منبع : ایسنا

کد خبر: 850958

وب گردی

وب گردی