محفل انس با قرآن کریم هوانیروز ارتش

مراسم محفل انس با قرآن هوانیروز ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، در آستان مطهر امامزاده صالح تجریش برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم محفل انس با قرآن هوانیروز ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، متسابقین قرآنی نیروی زمینی در مناطق تهران، قم، کاشان و قزوین و قاریان برجسته بین المللی در آستان مطهر امامزاده صالح تجریش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی در این مراسم گفت: امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن در راس همه امور قرار دارد و انس با قرآن است که کارکنان ارتش را در همه ماموریت ها پیروز می کند.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: برگزاری محافل انس قرآن موجب می شود انسان جانی دوباره بگیرد، مطالب قرآن که همان سخن حق تعالی است ما را هدایت می کند تا از مسیر اصلی دور نشویم.

وی گفت: هوانیروز و خلبانان مجرب این یگان پروازی برگزاری مراسم های قرآنی و معنوی را از توفیقات خود می دانند.

حجت الاسلام الله قلی رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز نیز در در این مراسم گفت: عقیدتی سیاسی ماموریتی مهم در زمینه ترویج فرهنگ و فعالیت های قرآنی دارد و هر روز بهتر از گذشته در این مسیر گام بر می دارد .

وی تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن ارتش در حرم مطهر امامزاده صالح پیام معنوی دارد ما در این مراسم از قاریان ارتش استفاده کردیم مردم بدانند ارتشی قرآنی دارند.

704

کد خبر: 861673

وب گردی

وب گردی