پیروزی خارج از خانه اینتر مقابل ورونا

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل ورونا به پیروزی 2-1 رسید و بار دیگر در رتبه دوم جدول سری آ جای گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، شاگردان لوچانو اسپالتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند با کسب سه امتیاز این دیدار، بالاتر از یووه و پشت سر ناپولی در رتبه دوم جدول سری آ بایستند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند؛ اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در ادامه بازی متعادل شد و تیم میزبان هم تا اندازه ای جلو کشید؛ اما باز هم این اینتری ها بودند که مالکیت توپ بیشتری داشتند؛ هرچند نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

اما در نهایت این برتری نتیجه داد و نرآتزوری در دقیقه 36 به گل رسید. روی ارسال عالی آنتونیو کاندروا از سمت راست بود که توپ در مقابل دروازه به بورخا والرو رسید و او هم با یک ضربه راحت، کار را تمام کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اینتری ها بهتر آغاز کردند و حتی می توانستند خیلی زود به گل دوم برسند؛ اما پریشیچ نتوانست از موقعیتی که کاندروا برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند. در مقابل، این ورونا بود که در دقیقه 57 به گل تساوی رسید.

داور در ابتدا برخورد هاندانوویچ با چرچی را خطا تشخیص نداد؛ اما بعد از ویدئو چک، یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد. پاتزینی پشت ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت دروازه بان اینتر، کار را تمام کرد.

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و تنها 10 دقیقه بعد، اینتر توانست بار دیگر پیش بیفتد. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در یک رفت و برگشت به سمت خارج محوطه جریمه رفت و پریشیچ با یک شوت محکم از روی خط محوطه جریمه کار را تمام کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان اینتر بودند که موقعیت های بهتری داشتند؛ اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 نرآتزوری به پایان رسید.

606

کد خبر: 863833

وب گردی

وب گردی