تالار مولوی تنها مجموعه برای اجراهای دانشجویی در کشور است

معاون فرهنگی دانشگاه تهران، گفت: تالار مولوی تنها مجموعه برای اجراهای دانشجویی در کشور است به همین دلیل بار فراوانی روی دوش این تالار سنگینی می کند.

مجید سرسنگی درباره مشکلاتی که دانشجویان برای اجرای تئاتر در تالار مولوی دارند، به خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز گفت: بار فراوانی روی دوش تالار مولوی سنگینی می کند و اگر در وضعیت نرمالی بودیم و فقط خود دانشگاه تهران ١٠ سالن تئاتری داشت با این مشکلات رودرو نبودیم.

وی افزود: در شرایطی که فقط تالار مولوی به اجراهای دانشجویی اختصاص دارد توقع زیاد است اما همکاران ما هم تلاش خود را انجام می دهند تا بیشترین و بهترین خدمات را ارائه دهند هر چند ما این آگاهی را داریم که با توجه به نیازهای دانشجویان امکانات مناسبی را نداریم.

مدیرعامل سابق خانه هنرمندان ادامه داد: ما با جشنواره های دانشجویی تئاتر همکاری می کنیم و در مدتی که از حضور من در دانشگاه تهران می گذرد خواهش کردم تالار مولوی به عنوان مرکز اصلی تئاتر دانشگاهی در جشنواره تئاتر دانشجویی تاثیر گذار باشد.

سرسنگی ادامه داد: اما اینکه چرا بعضی از نمایش های دانشجویی اجرا نمی شوند به دلیل مشکلاتی است که در توافق های دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی و تالار مولوی است.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران، افرود: در پاره ای از موارد دبیرخانه جشنواره تعهداتی به دانشجویان می دهد که بدون هماهنگی با تالار مولوی است و همین مساله باعث به وجود امدن مشکلاتی می شود در نتیجه باید با جشنواره و تالار مولوی توافق به وجود آید که برگزیده های جشنواره تئاتر دانشگاهی به تعداد مشخص بدون داوری در تئاتر مولوی روی صحنه روند.

سرسنگی، اظهار کرد: تالار مولوی تیم داوری دارد که می گویند وقتی ما تعهدی برای اجراهای دانشجویی نداده ایم نمیتوانیم به نمایشی که بازبینی نشده است مجوز اجرا دهیم، هر چند این موضوع امسال قرار است که حل شود و با مسوولین تالار مولوی جلساتی برای رفع این مشکل انجام شود.

500

کد خبر: 864303

وب گردی

وب گردی