اعتراضات کره ای ها ضد ترامپ

در آستانه سفر رئیس جمهوری آمریکا به کره جنوبی صدها تن از مردم این کشور با حضور در خیابان‌های سئول با اعتراض به سیاست‌های ترامپ خواهان برقراری صلح در منطقه شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از "واشنگتن پست"، علاوه بر معترضان ترامپ که چند خیابان آن طرف تر از سفارت آمریکا در سئول دست به راهپیمایی زدند، گروه کوچکی از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز در خیابان ها بودند این راهپیمایی‌ها در حالی صورت گرفته که آمریکا به دنبال جلب حمایت کشورهای همسایه کره شمالی برای حل بحران در شبه جزیره کره است.

راهپیمایان شعار می‌دادند: "ما با جنگ مخالفیم، مذاکره، صلح". آن ها همچنین بنرهایی با عنوان، "صلح نه جنگ" و "ما خواهان صلح هستیم" در دست داشتند.

یکی از معترضان در جریان حضور در این راهپیمایی اعتراضی گفت: من به این دلیل در راهپیمایی اعتراضی حضور دارم که اگر جنگ رخ دهد همه ما میمیریم.

معترضان که شعار "نه به ترامپ نه به جنگ" سر می‌داد، اعلام کردند که می‌خواهند به جهان نشان دهند مردم کره جنوبی به دنبال درگیری نیستند.

یکی از معترضان نیز گفت: ما از ترامپ متنفر هستیم. ما خواستار صلح و برابری هستیم .

از سوی دیگر حامیان ترامپ با پوشیدن یونیفرم‌های نظامی و در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان "ترامپ خوش آمدی" از رویکرد وی حمایت کردند.

کد خبر: 866167

وب گردی

وب گردی