اعزام کاروان وسایل نقلیه سپاه اردبیل برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین به مرز مهران

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از طرف سپاه استان اردبیل ۱۵ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و وسایل نقلیه امداد به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار فرهنگ مستعد حصاری ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان ترابری سپاه اردبیل به مرز مهران اظهار داشت: سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل علاوه بر خدمات دیگر به کاروان‌های پیاده در ایام اربعین امروز یک کاروان ترابری اعم از 15 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و وسایل نقلیه امداد به منطقه مرزی تا پایانه مرز مهران اعزام کرد تا نسبت به زائران اربعین حسینی که تردد می‌کنند خدمات‌رسانی کنند.

وی تصریح کرد: برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت امام حسین (ع) در ایام اربعین افرادی که عاشقانه و خالصانه از تمام نقاط کشور و جهان اسلام شرکت کرده‌اند، سپاه حضرت عباس (ع) در این تجمع و همایش عظیم حسینی به منظور خدمت‌رسانی به زائران اقدامات مختلفی به مانند اسکان، امنیت و حمل و نقل اقدام کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: این افراد از محل سپاه اردبیل بعد از کنترل و توجیه نسبت به ماموریت برای خدمت شایسته برای زائران حضرت امام حسین(ع) اعزام شده و به جمع خدمتگذاران پیوسته و در این تجمع میلیونی شرکت خواهند کرد.

مستعد حصاری تجمع بزرگ اربعین را نماد اتحاد و همبستگی تمامی مسلمانان در جهان دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با خدمات‌رسانی شایسته و مناسب زمینه برگزاری هر چه بهتر این مراسم را فراهم آورده و با نمایش اتحاد مسلمانان زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کنیم.

901

کد خبر: 866230

وب گردی

وب گردی