دانشگاه آزاد اسلامی نماینده ایران در مسابقات جام جهانی تکواندو

فینال نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی میان دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و کلینیک بهبد کرج پیگیری شد که در پایان شاگردان سید نعمت خلیفه موفق شدند جواز حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی را به دست آورند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی در رده سنی جوانان و بزرگسالان "یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهید تکواندوکار مدافع حرم)" در مرحله مقدماتی با حضور 150 تکواندوکار و در قالب 12 تیم و 4 گروه برگزار شد که در نهایت 4 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، کلینیک بهبد کرج، پاس قوامین و شهرداری ورامین موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کنند.

در مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری ورامین و کلینیک بهبد کرج در نخستین مبارزه به مصاف یکدیگر رفتند و در دومین دیدار نیز تکواندوکاران پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت کلینیک بهبد کرج و دانشگاه آزاد اسلامی راهی فینال شدند.

در فینال این رقابت‌ها دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و کلینیک بهبد کرج برای کسب جواز حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این مبارزات حساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 59 بر 22 به پیروزی دست یافت و بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی را هادی تیران ولی‌پور، میرهاشم حسینی، سیدحسین احسانی، عرفان ناظمی، سعید رجبی و علیرضا علیاری (بازیکن ذخیره) را تشکیل داده بودند.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، محمدتقی خضرایی، علی رضایی، حامد فوقانی به عنوان مربی است و رضا ایمان زاده به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند.

تیم کلینیک بهبد کرج نیز با ترکیب سیدامید حسینی، سینا بهرامی، امیرمحمد بخشی، آرش تفرشی، احمد محمدی و امیررضا نیک‌سیرت (بازیکن ذخیره) در این رقابت‌ها حضور داشت.

هدایت این تیم برعهده محمد عزیزی به عنوان سرمربی، عباس شیخی، مجتبی داروغه چی و عباس صنایعان به عنوان مربی بود. یوسف کرمی به عنوان مدیرفنی و فرهاد اصلانی به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشتند.

گفتنی است؛ در دیدار رده بندی نیز دو تیم شهرداری ورامین و پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار پاس قوامین موفق شد عنوان سومی این دوره از رقابت ها را به دست آورد.

604

کد خبر: 866980

وب گردی

وب گردی