جهانیان: AFC  نظر نهایی را می دهد/ مدارکمان برای گرفتن مجوز حرفه ای کامل است/ مشکلی با فشنگچی ندارم

مالک باشگاه نفت تهران گفت: نظر نهایی را باید کنفدراسیون آسیا بدهد نه کمیته بدوی!

حمیدرضا جهانیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: قرار است تصمیم نهایی برای صدور مجوز آسیایی نفت را فردا اعلام کنند و بعید می دانم که تیم ما مجوز نگیرد.

وی افزود: مدارکی که به AFC داده ایم کامل بوده و هیچ مشکلی ندارد و نظر نهایی در مورد تیم نفت به عهده کمیته بدوی نیست و همه چیز تا فردا مشخص خواهد شد.

جهانیان ادامه داد: گل محمدی قبل از اینکه مدارک را ارسال کنیم گفت سهمیه نفت تهران حذف می شود اما ما با ارسال مدارک کامل به کنفدراسیون آسیا مشکلمان را حل کردیم.

مالک باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: فشنگچی از نفت تهران اخراج نشده و با او مشکلی نداریم که بخواهیم آن را حل کنیم.او همین الان هم با نفت تمرین می کند.

وی عنوان کرد: فعلا پولی به بازیکنان پرداخت نکرده ایم و این موضوع درون خانواده ای است و منتظریم تا تکلیفمان مشخص شود.ناراحتی بازیکنان نفت تهران به خاطر صحبت های گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران است.

جهانیان اظهار داشت: تصمیم نهایی در مورد مالکیتم در باشگاه نفت تهران به عهده هیات واگذاری بوده و گل محمدی فقط ناظر است و نمی تواند مانع فعالیتم بشود.

این درحالی است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها امروز (یکشنبه) تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مجوز گرفتند، اما حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیا منتفی و ذوب‌آهن جایگزین این تیم شد.

600

کد خبر: 869716

وب گردی

وب گردی