گلریزان برای زلزله زدگان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمات پزشکی در مناطق آسیب دیده به اندازه کافی وجود دارد، گفت: دانشجویان این دانشگاه جهت تهیه چادر برای آسیب‌دیدگان گلریزان کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، سیدرضا میرباقری به تشریح خدمت‌رسانی تیم پزشکی متشکل از دانشجویان این دانشگاه در مناطق آسیب‌دیده پرداخت و گفت: این تیم از بعدازظهر روز دوشنبه در شهر «ثلاث باباجانی» مستقر شده و خدمات درمانی را به آسیب دیدگان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی موجود در این شهر بیش از نیاز حادثه‌دیدگان است، افزود: اعضای این تیم از شب گذشته به کمک نیروهای امدادی آمده‌اند تا اقلام مصرفی و خوراکی را در میان مردم منطقه توزیع کنند.

میرباقری با اشاره به برودت هوای منطقه و بدون سرپناه ماندن تعدادی از اهالی شهر ثلاث‌باباجانی و مناطق اطراف آن، اظهار کرد: تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انجام گلریزان و همکاری مجمع خیران این دانشگاه مبالغی پول نقد جمع آوری کرده‌اند و قرار است این مبالغ صرف خرید چادر برای اسکان آسیب‌دیدگان شود.

گفتنی است، تیم ۲۰ نفره دانشجویان سال آخر رشته‌های پزشکی، فوریت‌های پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز دوشنبه، ۲۲ آبان با هماهنگی بسیج دانشجویی این دانشگاه و به منظور ارائه خدمات درمانی و پزشکی عازم شهر ثلاث باباجانی شده است.

منبع : ایسنا

کد خبر: 870986

وب گردی

وب گردی