«چند مجموعه هم‌گفتمان» به جبهه پایداری اضافه می‌شوند

سخنگوی جبهه پایداری از اضافه شدن چند مجموعه هم‌گفتمان به جبهه پایداری خبر داد و گفت: ما همه مراحل را طی کرده‌ایم و مشکلی برای فعالیت در عرصه سیاسی نداریم.

به گزارش ایسکانیوز، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم برگزاری مجمع عمومی و ارائه فعالیت استانی تشکل متبوعش به وزارت کشور تا 14 آذر ماه، اظهار داشت: مجمع عمومی جبهه پایداری سال گذشته با حضور نماینده رسمی وزارت کشور برگزار و تعداد تعرفه‌ها و شمارش آراء کنترل و گزارش آن نیز ارائه شد.

متقی‌فر با اشاره به فعالیت‌های دفاتر استانی این جبهه، تصریح کرد: بجز یکی دو استان، شورای مرکزی همه استان‌های جبهه پایداری تکمیل شده و دارای انسجام است و ما گزارش اینها را نیز به وزارت کشور داده‌ایم.

سخنگوی جبهه پایداری درباره مساله‌ای که درخصوص عنوان این تشکل در وزارت کشور برای «جبهه» یا «حزب» ایجاد شده بود گفت: ما تمام مراحل را طی کرده‌ایم و اختلاف ما بر سر نام تشکل‌مان است که از این رو چند مجموعه هم‌گفتمان که به ثبت نیز رسیده‌اند به جبهه پایداری اضافه می‌شوند تا این مشکل جزیی نیز حل شود و مقدمات این کار آماده است.

وی با تاکید بر اینکه گزارش مربوط به فعالیت استان‌ها و اعلام نام تشکل‌های هم‌گفتمان از سوی دبیرکل جبهه اعلام خواهد شد، افزود: البته در حال حاضر چندین جبهه سیاسی هنوز ثبت رسمی نشده‌اند و از آن گذشته جلسات جبهه مشارکت به عنوان یک تشکل منحل شده ادامه دارد. در حالی که وزارت کشور هیچ برخوردی با اینها انجام نمی‌دهد.

منبع: فارس

کد خبر: 871549

وب گردی

وب گردی