حسن بیگی: سازمان ملل ابزار دست آمریکا شده  است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه دنیا این موضوع را می دانند که سازمان ملل ابزار دست آمریکا است و متاسفانه دخالت آمریکا در سازمان ملل باعث شده تا کشتار هزاران انسان بی گناه در دنیا توسط کشورهایی مانند عربستان نقض حقوق بشر نباشد و سازمان ملل به آن اعتراضی نکند.

ابوالفضل حسن بیگی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش قطعنامه سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه نقض حقوق بشر در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز اظهار داشت: همه دنیا این موضوع را می دانند که سازمان ملل ابزار دست آمریکا است و متاسفانه دخالت آمریکا در سازمان ملل باعث شده تا کشتار هزاران انسان بی گناه در دنیا توسط کشورهایی مانند عربستان نقض حقوق بشر نباشد و سازمان ملل به آن اعتراضی نکند.

وی افزود: هر کشوری که در جهان بخواهد مستقل عمل کند و طبق سیاست های آمریکا عمل نکند، آمریکایی ها با ابزاری تحت عنوان "حقوق بشر" به سازمان ملل فشار می آورند تا به این طریق آن کشور را محکوم کنند.

حسن بیگی ادامه داد: به فضل پرورگار آمریکایی ها در اتفاقات اخیر خاورمیانه بازنده میدان بودند و شکست داعش از جمله شکست های سیاست های کلان آمریکا در منطقه بود که به وقوع پیوست و به عقیده بنده شکست داعش شکست ارتش آمریکا در منطقه است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سخنان ترامپ درباره سازمان ملل تصریح کرد: اظهارات زشت ترامپ درباره تصمیمات سازمان ملل در قبال برجام با شکست مواجه شده است و به همین بهانه سازمان ملل را با نشر اکاذیب تحت فشار قرار داده تا بدین طریق ایران را متهم به نقض حقوق بشر کند.

وی با بیان این که آمریکایی ها به دلیل حمایت از حکومت آل سعود رای موافق به قطعنامه سازمان ملل علیه ایران می دهند خاطر نشان کرد: تمام دنیا می دانند که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون احکام الهی و قرآنی را در کشورشان پیاده می کنند و استکبار جهانی از این موضوع ناراحت است و لذا با ابزاری مانند حقوق بشر قصد تحت فشار قرار دادن ملت و کشور را دارند.

302

کد خبر: 871659

وب گردی

وب گردی