به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، بهزاد تیمورپور رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی درباره اهمیت راه اندازی این کمپین «من به رژیم مصرف رسانه ای می پیوندم»، گفت: کمپین رژیم مصرف رسانه در مثلث آموزش سواد رسانه ای مورد برنامه ریزی فرهگنسرای رسانه و شبکه های اجتماعی قرار گرفته و اجرا شد.
وی افزود: خواستیم شروع این برنامه در نمایشگاه رسانه های دیجیتال باشد، از روز گذشته این کمپین را در نمایشگاه فعال کردیم و البته به صورت همزمان نیز در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی فعال کردیم.
این مدیر فرهنگی ادامه داد: این کمپین در نمایشگاه آغاز به کار کرد و سپس در قالب عکاسی و مصاحبه های مردمی و تریبون آزاد امروز و فردا در نمایشگاه فعالیت خود را دنبال می کند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانههای دیجیتال از 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است.
500