برگزاری سمینار دو روزه گنج‌زاده در آلمان

قهرمان مسابقات کاراته جهانی اتریش در کشور آلمان سمینار آموزشی برگزار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سجاد گنج‌زاده، قهرمان کاراته جهان در روزهای گذشته بعد از حضور در هلند و سمینار آموزشی در این کشور به آلمان رفت و طی دیروز و امروز(شنبه) سمینار دو روزه‌ای را نیز در این کشور برگزار خواهد کرد.

گنج‌زاده به دعوت سیامک منتظری، ایرانی ساکن شهر رگنزبورگ آلمان در این شهر حضور یافته است و سمینار دو روزه‌ای را برگزار خواهد کرد. منتظری، استاد دان 7 کاراته جهان و مدرس فدراسیون جهانی کاراته است و در کشور آلمان باشگاه دارد.

قهرمان کاراته جهان در سال 2016 در گفت‌و‌گویی، در خصوص برگزاری سمینار دو روزه خود در آلمان اظهار داشت: به دعوت سیامک منتظری در شهر رگینزبورگ حضور یافتم و قرار است طی دو روز برای دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال سمینار آموزشی برگزار کنم. منتظری از ایرانیان مقیم آلمان است و دان 7 کاراته جهان را دارد و در آلمان نیز یک باشگاه خصوصی دارد.

وی ضمن تاکید بر دیدار با رئیس فدراسیون کاراته آلمان, عنوان کرد: دیدار دوستانه‌ای در اواخر هفته گذشته با رئیس فدراسیون کاراته آلمان داشتم و او به خاطر اینکه در زمان برگزاری سمینار در سفر خواهد بود از من عذرخواهی کرد. رئیس فدراسیون آلمان همچنین با اهدای لوحی از من تقدیر کرد. در این دیدار همچنین رئیس فدراسیون کاراته آلمان از بودجه این کشور و همچنین بودجه 500 هزار یورویی ژاپنی‌ها برای المپیک صحبت کرد.

602

کد خبر: 872359

وب گردی

وب گردی