هیلاری کلینتون آنچه اتفاق افتاد را منتشر کرد

به تازگی ترجمه کتاب «آنچه اتفاق افتاد» نوشته هیلاری کلینتون توسط  انتشارات نسل نواندیش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، برای اولین بار، هیلاری کلینتون احساسات و تفکرات خود را در طول یکی از بحث برانگیزترین و غیرمنتظره‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا آشکار کرده است.

او اکنون، فارغ از محدودیت‌های دوره مبارزات انتخاباتی، شما را با خود در یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌ها به عنوان اولین بانوی نامزد انتخاب ریاست جمهوری از سوی یکی از بزرگ‌ترین احزاب سیاسی آمریکا همراه خواهد کرد. شما در این سفر همراه با هیلاری، تبعیض جنسیتی، خشم، پستی‌های ناامید کننده و بلندی‌های هیجان‌انگیز، پیچیدگی‌هایی عجیب‌تر از داستان‌های تخیلی، دخالت‌های روسیه و شکستن تمام قوانین توسط حریف را تجربه خواهید کرد.

هیلاری کلینتون در این کتاب از نحوه مبارزه علیه دونالد ترامپ خواهد گفت، اشتباهاتش را برایتان شرح خواهد داد و خواهد گفت که چگونه توانسته است بر این شکست غریب و خردکننده فائق آید و بار دیگر به زندگی شاداب و عادی خود بازگردد.

هیلاری به شما خواهد گرفت که زن بودن در عرصه سیاست، او را با چه چالش‌هایی روبه‌رو کرده است، از انتقادها درباره صدا، سن و ظاهرش و همچنین کلیشه‌هایی خواهد گفت که دیگران بدان باور داشتند و از او نیز می‌خواستند آنها را بپذیرد.انتخابات سال 2016 آمریکا اتفاقی بی‌نظیر و تاریخی است و کتاب آنچه اتفاق افتاد همه این داستان را بی‌کم و کاست برای شما شرح خواهد داد.

در بخشی از مقدمه کتاب می خوانیم:

در گذشته، به دلایلی که در این کتاب شرح خواهیم داد، تصور می‌کردم باید در انظار عمومی بسیار مراقب و محتاط باشم، مانند آکروبات‌بازی که روی یک سیم راه می‌رود بی‌آنکه توری در زیر پاهای او، برای فرو افتادنش آماده شده باشد، اما اکنون من سپر دفاعی‌ام را برداشته‌ام..

کتاب «آنچه اتفاق افتاد» نوشته هیلاری کلینتون با ترجمه فریبا جعفری در قطع رقعی، در 464صفحه،با قیمت 39900 تومان توسط انتشارات نسل نواندیش راهی بازار نشر شد.

502

کد خبر: 872673

وب گردی

وب گردی