گشایش نمایشگاه عملکردسازمان اوقاف در مجلس

نمایشگاه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت دهه وقف صبح امروز (دوشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گشایش می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز،این نمایشگاه از امروز (دوشنبه) تا هشتم آذر ماه به مناسبت دهه وقف در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مسئول اجرایی نمایشگاه سازمان اوقاف و امور خیریه در مجلس شورای اسلامی درباره آثار حاضر در این نمایشگاه گفت: 9 تابلو آمار گزارش عملکرد سازمان اوقاف در قالب اینفوگرافی و 16 تابلوی گزارش عملکرد در این نمایشگاه در معرض دید بینندگان قرار خواهد گرفت.

افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 10 صبح دوشنبه 29 آبان ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه ورییس سازمان اوقاف و مهدی پزشکیان؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ارایه گزارش عملکرد 8 ساله سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد:هر یک از این تابلوها 3 بخش قبل از عملیات عمرانی، در حین عملیات عمرانی و بعد از عملیات عمرانی امامزاده مورد نظر را به تصویر کشیده است.

وی با بیان اینکه هشت تابلو در این نمایشگاه از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره سنت حسنه وقف در معرض دید نمایندگان ملت قرار گرفته گفت: در 3 تابلو نرم‌افزارهای تولیدی سایت راسخون و در 7 تابلو نرم‌افزارهای تولیدی سازمان اوقاف به تصویر کشیده شده است.

مسئول اجرایی نمایشگاه سازمان اوقاف و امور خیریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 10 تابلو منتخب از کمپین بزرگ همه واقف باشیم برای این نمایشگاه انتحاب شد، تصریح کرد: در حال حاضر آثار تولیدی این کمپین با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سازه‌های شهری پایتخت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی مطلع شدن نمایندگان از عملکرد سازمان اوقاف در حوزه‌های مختلف موقوفات و بقاع متبرکه را از ویژگی‌های این نمایشگاه دانست و گفت: کارشناسان سازمان اوقاف در حوزه‌های امور اوقافی، بهره‌وری اقتصادی، معاونت فرهنگی و فناوری اطلاعات در این نمایشگاه حاضر هستند و با اتصال به سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.

705

کد خبر: 873296

وب گردی

وب گردی