پروین دعوت هدایتی را پذیرفت / چالش به هنرمندان رسید

اسطوره باشگاه پرسپولیس دعوت هدایتی به چالش خرید کانکس را پذیرفت و پرستویی، فردوسی پور و علیخانی را دعوت به حضور در این چالش کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از زلزله کرمانشاه که موجب خسارت های فراوانی به این مناطق شد اقشار مختلف مردم برای کمک رسانی به این مناطق سریعا بسیج شدند؛ ورزشکاران در راس این حرکات قرار داشتند که از جمله آن ها علی دایی بود که از محبوبیت خود در راستای جذب کمک های مردمی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

پس از گذشت از روز های اول اعلام شد با توجه به میزان خسارت وارده به خانه های آن منطقه و زمان بر بودن بازسازی آن ها بزرگ ترین نیاز مردم با توجه به سرمای طاقت فرسا کانسکس است و برآورد های ابتدایی حاکی از نیاز به 3500 کانکس بود.

در همین راستا بار دیگر اعضای جامعه فوتبال دست به کار شدند و توسط حسین هدایتی کمپینی را به راه انداختند تا از این طریق کانکس های مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده را تامین کنند.

حسین هدایتی در این چالش از علی پروین، علی کریمی و پیشکسوتان استقلال دعوت کرد تا با شرکت در آن هر کدام در حد توانشان به خرید کانکس برای آسیب دیدگان اقدام کنند و افراد دیگری را نیز به این چالش دعوت کنند.

در همین راستا علی پروین شب گذشته با اشتراک یک فیلم در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن تشکر از هدایتی، از پرویز پرستویی، عادل فردوسی پور و احسان علیخانی برای حضور در این چالش دعوت کرد.

606

کد خبر: 874001

وب گردی

وب گردی