ساکت: توسعه و کشف استعدادها در فوتبال ماموریت اصلی هیات‌ها است/ از تلاش‌های موکب شهدا ورزشکار تشکر می‌کنیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع دبیران هیات‌های فوتبال، گفت: بازوی اجرایی و محور اصلی فعالیت‌ها در فوتبال کشور دبیران هیات‌های فوتبال هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال خطاب به دبیران هیات‌های فوتبال استانهای سراسر کشور، گفت: اولین همایش دبیران هیات‌های فوتبال را در ٦ماهه دوم در حالی برگزار می‌‌کنیم که معتقدیم هیات‌ها با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در مسیر رشد و توسعه فوتبال گام بر می‌‌دارند و در بخش اجرا، اداره، پاسخگویی و نظارت، پیگیری و اقدام هیات های فوتبال بازوی اجرایی ما در استانها محسوب می‌شوند.

وی افزود: صمیمانه از تلاش‌ها و پشتکاراتان در زمینه توسعه و رشد فوتبال قدردانی می کنم. اکنون که در جمع شما هستم از تلاش هیات فوتبال استان خوزستان و موکب شهدای ورزشکار به دلیل همراهی و حضور در کرمانشاه تقدیر میَ‌کنم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال، اظهار داشت:‌ از دیگر اهداف ما گسترش این رشته، ایجاد انگیزه، جذب مردم، بالا بردن سطح نظارت، توسعه و کشف استعدادها در فوتبال، بحث سلامت بازیکنان، ارتقای ارزشهای انسانی،فرهنگی، آموزشی، احترام به قوانین بین المللی فوتبال، تدوین آیین‌نامه ها به منظور کمک به برگزاری مسابقات، انجام مسابقات در رده های مختلف سنی با تقویم هیات ها با فدراسیون،اجرای مقررات و آیین نامه های ابلاغ شده از طرف مجمع فدراسیون و برگزاری دوره های مختلف آموزشی است.

وی در پایان گفت: رمز اصلی موفقیت جلب اعتماد است و با پشتکار ،برنامه ریزی و هدف گذاری می‌توانیم در هر زمینه‌ای موفق باشیم.هیات‌های فوتبال فدراسیون محلی هستند که مسئولیت و ماموریت‌های منطقه‌ای را در قالبی که مطرح شد، انجام می‌دهند.

602

کد خبر: 874527

وب گردی

وب گردی