شکست داعش نویدبخش انسجام میان مسلمانان است

نایب رئیس فراکسیون امید گفت:اقداماتی که با تدبیر رهبری و فرماندهی سردار سلیمانی علیه وهابی‌گری انجام شد، قابل تقدیر است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا تابش عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با اشاره به پیروزی اسلام بر داعش و پایان سیطره این گروه خبیثه اظهار کرد: داعش نماد تفکر سلفی‌گری و وهابی‌ بود و مانند خوره به جان جهان اسلام افتاده بود.

وی تصریح کرد: آنها شروع به ترور و خشونت‌گری کردند، اما بعد دیگر در عمل نتوانستند به قدرت‌نمایی خود ادامه دهند.

تابش با تأکید بر اینکه در نقطه مقابل داعش، جمهوری اسلامی ایران مروج تفکر اسلام ناب محمدی و رحمانی است، افزود: اقداماتی که با تدبیر مقام معظم رهبری و فرماندهی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و ایثارگری نیروهای مقاومت علیه سلفی‌گری و وهابی‌گری انجام شد، بسیار قابل تقدیر است.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه ایران برخلاف آمریکا و متحدانش در مبارزه با داعش بسیار شفاف عمل کرده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها بارها اعلام کردند که می‌خواهند با تروریسم و داعش مبارزه کنند اما در حقیقت در عمل هیچ کاری از پیش نبردند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید بیان داشت: دولت‌های عراق و سوریه از ایران خواستار مقابله با داعش شدند که این عمل بسیار سنجیده و منطبق بر آموزه‌های دینی و شرعی بود.

وی تأکید کرد: آمریکا در سوریه چه جایگاهی داشت؟ در حالی که دولت سوریه خواستار مداخله این کشور نبود، آنها به طور غیرقانونی اقدامات خود را در این کشور انجام می‌دادند.

تابش با تأکید بر اینکه شکست داعش می‌تواند نویدبخش انسجام میان مسلمانان باشد، گفت: مسلمانان معتقد به اسلام ناب محمدی رحمانی هستند که ما باید بعد از شکست داعش، با گسترش حرکت‌های دیپلماتیک این وحدت و انسجام را در جهان اسلام اشاعه دهیم و موجب اتحاد مسلمانان علیه غده سرطانی تروریسم و پدیدآورندگان آن مانند رژیم صهیونیستی شویم.

نماینده مردم اردکان بیان داشت: دنیا باید به این باور برسد که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بلامنازع منطقه و موثر در معادلات بین‌المللی است، همانطور که از سوی مردم و کشورهای منطقه به این باور رسیده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 874864

وب گردی

وب گردی