قدرت دفاعی کشور را با تمام توان تقویت می کنیم

وزیر دفاع با بیان اینکه پیروزی بر داعش یک مرحله است، گفت: با تمام توان، قدرت دفاعی کشور را تقویت و آمادگی های خود را حفظ و با توطئه دشمنان مقابله می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم و فاتحین بسیج با تبریک هفته بسیج و پایان کار داعش به ملت های محور مقاومت و رهبر معظم انقلاب، گفت: پیروزی بر داعش یک مرحله است و تا زمانی که دشمن وجود دارد کار و تلاش وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز زمان توجه به دستاوردهای این پیروزی ها و تحلیل شرایط منطقه و جهان است؛ زیرا همواره با توطئه دشمنان روبرو هستیم و داعش اولین و آخرین اقدام آنها نیست.

امیر حاتمی با اشاره به زمان تشکیل داعش گفت: در زمان تشکیل داعش تلاش می شد که این گروه تروریستی را قیام گروهی برای احقاق حق خود جلوه دهند و دست آمریکا و اسرائیل پنهان بماند. آنهایی که این توطئه را طراحی کرده بوده فکر نمی کردند دست شان رو شود و به این سرعت داعش نابود شود، سخن از عمر بیست ساله آن می زدند اما به برکت رهبری مقتدر و شجاعت جوانان از سراسر جهان اسلام در عرض ۶ سال پایان یافت.

وی ادامه داد: همه مستکبرین جهان پشت داعش و گروهای تروریستی ایستادن اما به فضل الهی آنچه شد که دیدید. آنها می خواستند کاری کنند که وحدت در جهان اسلام شکل نگیرد اما به برکت خون شهدا و لطف الهی نقشه آنها شکست خورد و ترکیبی که امروز در جهان اسلام شکل گرفته زمینه وحدت واحده اسلامی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: با تمام توان قدرت دفاعی کشور را تقویت و آمادگی های خود را حفظ و با توطئه دشمنان مقابله می کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

منبع:‌ مهر

کد خبر: 874934

وب گردی

وب گردی