پیام مجمع نمایندگان کرمان در پی نابودی داعش

مجمع نمایندگان استان کرمان در پی نابودی داعش پیامی منتشر کردند .


به گزارش ایسکانیوز، در این پیام آمده است :
امروزه با وجود سردار سلیمانی سر افتخار بالا می آوریم از تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و مجاهدت های سردار سلیمانی قدردانی می کنیم.
مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی گفت: امروز به احترام سرلشکر قاسم سلیمانی ، مردی از تبار استان کرمان که از سال های گذشته همچون یک اسطوره واقعی به نبرد دشمنان و تروریست ها رفته است سر افتخار بالا می آوریم.
مدافعان حرم در عراق و سوریه با فرماندهی سردار بزرگ اسلام و شهید زنده حاج قاسم سلیمانی توانستند به کار گروهک خودخوانده داعش پایان دهند و سردار سلیمانی نیز در پیامی خطاب به رهبری معظم انقلاب خبر از پایان شجره خبیثه این گروهک تکفیری-صهیونیستی داد.
این پیام می افزاید: امروز به احترام سرلشکر قاسم سلیمانی، مردی از دیار کریمان که از سال های گذشته همچون یک اسطوره واقعی به نبرد دشمنان و تروریست ها رفته است سر افتخار بالا می آوریم چرا که پس از گذشت سال‌ها مجاهدت خستگی ناپذیر نیروهای گمنام جبهه مقاومت، شر داعش از سر منطقه کم شد.
در ادامه این پیام آمده است: کاری که نیروی قدس سپاه و مردم کشورهای عراق و سوریه برای دفاع از سرزمین‌شان انجام دادند، کار بزرگی بود.
این پیام افزود: مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تبریک به جهان اسلام به ویژه به مردم عزیز کشورمان این پیروزی بزرگ را مدیون خون شهدای مدافع حرم و همه رزمندگان می داند و از تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و مجاهدت های سردار حاج قاسم سلیمانی قدردانی می نماید.
از خداوند متعال طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری و همه رزمندگان اسلام آرزومندیم.

900

کد خبر: 874941

وب گردی

وب گردی