سرقت خودرو در سرخه ۱۰۰درصد کاهش‌یافته است

فرمانده انتظامی سرخه از کاهش ۱۰۰درصدی کاهش سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: با نظارت ناجا و همکاری خوب مردم، سرقت خودرو نسبت به سال گذشته کاهش چشم‌گیری یافته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر؛ علی کریمی ضمن اشاره به عملکرد ناجای سرخه در یک سال اخیر و آمارهای ارائه‌شده از این مرکز طی هفت ماه نخست سال۹۶، بیان کرد: یکی از دستاوردهای خوب پلیس در حوزه سرقت خودرو است که در این حوزه شاهد کاهش ۱۰۰درصدی بودیم البته این را هم باید گفت که همراهی مردم در رعایت نکات ایمنی نیز رکن اصلی این موفقیت بوده است.

وی افزود: میزان کشفیات مواد مخدر صنعتی نیز در هفت‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰درصد افزایش داشته است همچنین افزایش ۱۵درصدی را در همین بازه زمانی درباره دستگیری عاملان کالای قاچاق در سرخه شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی سرخه از شاخص خوب این شهرستان درزمینهٔ امنیت نیز ابراز رضایت کرد و گفت: در حوزه عرضه خارج از شبکه فاقد مجوز بهداشتی حیوانات و احشام نیز در سال جاری کشفیات این فرماندهی ۶۵درصد افزایش داشته است.

کریمی همچنین بیان کرد: در هفت‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در سرخه، کشف سرقت سه درصد افزایش داشته است که ۵۰درصد افراد دستگیرشده در این مدت بین سنین ۲۵تا ۳۹سال رادارند و البته باید گفت ۷۰درصدشان به مواد مخدر اعتیاد دارند.

وی همچنین از مردم خواست تا موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ و انتقادات و پیشنهادت خود را به سامانه ۱۹۷ انتقال دهند.

706

کد خبر: 876889

وب گردی

وب گردی