برگزاری کرسی آزاد اندیشی در سما لاهیجان

دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده سما لاهیجان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و به منظور شنیدن سخنان دانشجویان و ارائه پاسخ به شبهات مطرح شده اقدام به برگزاری جلسه کرسی آزاد اندیشی با موضوع «بسیج و کارکرد ها» نمود.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست دانشجویی که علاوه بر دانشجویان مدیر فرهنگی و امام جماعت این مرکز آموزشی فرهنگی نیز حضور داشتند، رضا خشنود از اساتید درس دفاع مقدس حول محور«بسیج و کارکردها» به بیان سخن پرداخت.

وی تفکر بسیجی را تفکری برگرفته از بینش انقلابی امام و رهبری دانست و افزود:« در بسیاری از بحران ها کارساز بوده و کشور را از افتادن به ورطه مشکلات نجات داده است».

خشنود در ادامه خاطرنشان نمود :«برای برون رفت از مشکلاتی که امروز گریبانگیر جامعه ما شده و در برخی موارد تا مرز بحران پیش می رود نیاز مبرم به تفکر بسیجی و اشاعه این فرهنگ ناب داریم و اگر نتوانیم تفکر خالص بسیجی که برگرفته از اندیشه امام راحل است را در جامعه پیاده نماییم قطعا با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد».

این مدرس دانشگاه سپس به مصداق هایی در مورد خدمات شایان بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی اشاره نمود و آخرین نمونه آن را پیروزی جبهه مقاومت علیه تروریست های تا بن دندان مسلح داعش دانست و خاطرنشان نمود: «اگر تفکر بسیجی و فرهنگ مقاومت که بر گرفته از اندیشه ناب امام و رهبری انقلاب است در سوریه پیاده نمی شد امروز شاهد تصرف کامل سوریه و عراق به دست تکفیری ها بودیم و بعد از آن باید در داخل کشور با داعش مبارزه می کردیم که با تدابیر راهگشای رهبری انقلاب و فرماندهی بسیجی وار سردار سلیمانی توانستیم به پیروزی برسیم».

در ادامه این جلسه دانشجویی، دانشجویان به بیان سوالات و شبهات شان پرداختند که توسط خشنود به تمام این شبهات پاسخ های درخوری ارائه گردید.

کد خبر: 877566

وب گردی

وب گردی