تدارک ویژه رادیو قرآن برای هفته وحدت

شبکه رادیویی قرآن همزمان با آغاز هفته وحدت ویژه برنامه هایی را تدارک دیده که این برنامه ها از جمعه 10 آذرماه پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با 12 ربیع الاول مصادف با جمعه دهم آذرماه ویژه برنامه طلوع مهربانی را با محوریت وحدت و همدلی از دیدگاه قرآن پخش می کند که این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است و از ساعت 9 و 15 دقیقه به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

برگزاری و پخش زنده محفل انس با قرآن در مرکز سیستان و بلوچستان شهر زاهدان و مرکز کردستان شهر سنندج از 11 تا 17 آذرماه، پخش سلسله ابتهالات نبوی در برنامه ی سراج منیر از10 تا 16 آذرماه از ساعت 18 و 20 دقیقه، سخنرانی مرحوم حجت الاسلام محمد شجاعی با موضوع شخصیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در برنامه تجلی نور از 11 تا 17 آذرماه از ساعت 17 و 40 دقیقه از ویژه برنامه های این شبکه در هفته وحدت است.

برنامه صبحگاهی مهرتابان از شنبه 11 آذرماه به موضوع خوش خلقی می پردازد که این برنامه کاری از گروه تلاوت و محافل رادیو قرآن است که از ساعت شش و نیم با هشت صبح به صورت زنده پخش می شود.

میزگرد اشراق با موضوع قرآن و پیامبر(ص) و همچنین موضوع وحدت از دیدگاه قرآن از ساعت 21 و 10 دقیقه به روی آنتن می رود و 19 نمایش قرآنی نیز با محوریت آیات قرآن در روزهای زوج از ساعت 12 و 40 دقیقه پخش می شود.

میان برنامه اشاره که به معرفی کتاب اختصاص دارد در هفته وحدت کتاب هایی با موضوع هایی متناسب با این ایام را معرفی می کند که علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند هر روز ساعت 14 و 40 دقیقه شنونده این برنامه باشند.

جمعه 10 آذرماه همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) به به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت، ولادت امام جعفر صادق(ع) مراسم دعای ندبه به صورت زنده تقدیم مخاطبان رادیو قرآن خواهد شد.

503

کد خبر: 877929

وب گردی

وب گردی